środa, 28 sierpnia 2013

183/365 dni z aparatem polmetek :)

dzien 183

I dotarlam do polmetka czyli 183 zdjecia za mna i kolejne 182 przede mna ;)

od lutego kiedy zaczelam projekt obejrzalo go ponad 49987 osob ;)
co mnie bardzo cieszy :)

Wykonane zdjecia sa robione roznymi aparatami lustrzanka,kompaktem i komorka w zaleznosci Co. Lezy pod reka ;) W tym projekcie odrazu widac kto jest dla mnie najwazniejszy i kogo zdjec jest najwiecej:) staram sie unikac monotonii i szukac nowych ujec. Jak widac eksperymentuje i poszukuje. Troche poszlo to w strone pamietnika rodzinnego ale nie planowalam tego :)

Jesli ktos sie mnie spyta czy powtorze taki projekt odrazu mowie ze NIE.
Nie bede sie tutaj rozpisywac nad moim stanem zdrowia  ale ten projekt kosztuje mnie wiele wysilku przedewszystkim samozaparcia ,werwy i glowy pelnej pomyslow.

Sporo osob pisalo do mnie czy moge im polecic taki projekt powiem tak to zalezy.Przede wszystkim trzeba miec duzo wytrwalosci i kochac to co sie robi do tego znalesc chwile wolnego czasu :) a wiadomo doba ma tylko 24 h :)
Nie ma sie nic do stracenia.A pamiatka beda zdjecia
Niektorzy koncza po miesiacu inni po tygodniu a inni trwaja do konca.

Szczegolnie dziekuje Lukrecji ktora zawsze komentuje i mi kibicuje.I pozostalym osoba ktore odwiedzaja mojego blogga komentuja i zostaja na dluzej.

Dla osob ktore pisza do mnie i prosza o dluzsze teksty.Dzisiaj bedziecie zadowoleni ;) Nie lubie sie rozpisywac to jest blog fotograficzny wiec najwazniejsze jest zdjecie a Nie dlugosc notatki  ;)

Jutro nowe zdjecie :) zapraszam