czwartek, 29 sierpnia 2013

projekt dzieci tu byly kids kids were here



jak widac malo mi projektow :) postanowilam sie zalapac jeszcze na ,, dzieci tu byly ,, tytul oryginalu ,,kids were here ,, ktoremu przewodzi piekny cytat gdzie nie trzeba nic wiecej tlumaczyc.

„W tej chwili można bardzo łatwo popaść w frustrację z powodu bałaganu, który jest rezultatem życia z dziećmi. Ten zestaw (zdjęć) przypomina mi, jak szybko to wszystko minie. Przyjdzie dzień gdy zabawki wylądują w skrzynkach i nikt nie będzie się nimi bawił. Będę tęsknić za tym. Uświadamiam sobie aby zwolnić. Nie stresować się tym. Moje szczęście nie zależy od tego, że wszystko jest na swoim miejscu, a dom jest czysty i uporządkowany. 
Pewnego dnia będziemy mieć wspaniałe wspomnienia. Dowody zapisane w naszych sercach i umysłach naszych dzieci. Fotografie, które przeniosą nas z powrotem do tych samych dni, kiedy nasze dzieci były tutaj.”- Jude Wood

Projekt polega na zrobieniu 4 zdjec w rozne dni w jednym miesiacu.Moje dzieciaki zostawiaja tyle sladow kazdego dnia ze i ja zbiore swoja kolekcje :)